De beste retail vacatures onder één dak!

Vind retail vacatures bij de beste bedrijven van heel Nederland

Vind je nieuwe droombaan in de retail

Maak een account en til je retailcarrière naar een nieuw niveau

Registreren

De Nieuwste Blogs

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de retail wereld!

Wat maakt jouw winkelbeleving een top of een flop?

Wat maakt jouw winkelbeleving een top of een flop?

Winkelbeleving is een cruciaal aspect van het succes van fysieke winkels. Klanten komen niet alleen naar een winkel voor producten, maar ook voor de ervaring die ze daarbij krijgen.

Hoe coach ik de medewerkers van mijn filiaal?

Hoe coach ik de medewerkers van mijn filiaal?

Het coachen van medewerkers is een essentieel onderdeel van het leiden van een succesvol filiaal. Effectief leiderschap omvat niet alleen het stellen van doelen en het geven van instructies, maar ook het inspireren, begeleiden en ontwikkelen van het team.

Welke vaardigheden moet een Store Manager hebben?

Welke vaardigheden moet een Store Manager hebben?

Het runnen van een winkel is een uitdagende taak die een breed palet aan vaardigheden vereist. Om succesvol te zijn in deze rol, zijn bepaalde vaardigheden essentieel. In deze blog zullen we de belangrijkste vaardigheden bespreken die een store manager moet bezitten.

Kassasysteem nodig? Dit zijn jouw keuzes!

Kassasysteem nodig? Dit zijn jouw keuzes!

Een goed kassasysteem is als de ruggengraat van een succesvolle onderneming. Het bespaart niet alleen een hoop tijd, maar geeft ook cruciale inzichten in je bedrijfsprestaties, zoals omzet, verkopen en actuele voorraadniveaus.

True pricing: Wat is het? Hoe werkt het en hoe kan het succesvol worden?

True pricing: Wat is het? Hoe werkt het en hoe kan het succesvol worden?

Hoe zou jij reageren als je in de winkel iets wilt kopen, maar aan de kassa blijkt dat je meer moet afrekenen dan de prijs op het label? Zou je het slikken, er tegenin gaan, of juist meer willen weten?

7 Tips voor het omgaan met feedback van klanten in de retail

7 Tips voor het omgaan met feedback van klanten in de retail

In de retail is klanttevredenheid koning, maar soms komen er klachten op je pad die niet altijd gemakkelijk op te lossen lijken. Het goede nieuws is dat het omgaan met klachten een kans biedt om je service te verbeteren en een diepere band met je klanten op te bouwen.

Bekijk meer blogs